maanantai 4. maaliskuuta 2013

on the drawing board


Maanantaita! Olen nyt kahtena peräkkäisenä iltana mennyt yhdeksältä nukkumaan ja herännyt virkeänä ennen aamukahdeksaa. Tähän viikkoon lähden innostuneena ja mieli uusia ajatuksia pöristen. Minulla on työn alla pieni freesaus blogin ulkomuodon ja ehkä vähän sisällönkin suhteen. Oli hauskaa, kun muutama viikonloppuna tapaamani toveri kertoi lukevansa blogiani. Aika harva tosielämän tutuistani lopulta tietää tästä blogista, vaikkei tämä mikään salaisuus olekaan. En ole vain harrastuksestani erityisemmin huudellut tai esimerkiksi linkannut postauksiani omaan Facebook-profiiliini. Ilmoitelkaahan itsestänne siviiliystävät, jos teitä on eksynyt useampikin sinne ruutujen taakse.

Valitettavasti muodostelmakisalippujen voittaja ei ilmoittautunut määräaikaan mennessä, joten suoritin arvonnan uudelleen. Uusi voittaja on Liv, onneksi olkoon! Olit jättänytkin sähköpostiosoitteesi ja laitoin sinulle jo viestiä.

Talitiaiset laulavat, jee.

11 kommenttia:

  1. Minulla on vähän samanlainen linjanveto blogini suhteen :) Ajettelen niin, että ne ihmiset, jotka ovat kiinnostuneita blogini aihepiiristä löytävät sen kyllä ennemmin tai myöhemmin, mutta en näe tarpeelliseksi jakaa postauksia FB-profiilini kautta.

    Ihanalta kuulostaa nuo yöunet, minä myös nykäisin kevyen 12 tunnin siivun unta la-su yötä, taas jaksaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerttu, pakko mainita että kyseisessä keskustelussa mainittiin myös sun blogi! Meillä on yhteisiä tuttavia K-Suomessa...

      Poista
  2. Minä en kans huutele blogistani kauheasti tutuille, mikäköhän siinäkin on. hyvä jos lukevat.

    Ihanat yöunet, minä taas viimeyönä nukuin tuskin minuuttiakaan, nyt väsyttää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, toivottavasti on parempia öitä tiedossa. Itse nukun jo siitäkin ilosta, että kohta yhtenäiset yöt ovat taas mennyttä...

      Poista
  3. Iiiii ei vitsi miten superihanaa tämä voitto! Mahtavaa, kiitos miljoonasti! :)

    VastaaPoista
  4. Minullakin takana useammalta illalta nukkumaanmenoja tytön kanssa - taitaa tämä maha väsyttää. Onko sinulla nukkumisvaikeuksia? Minulla ei muuta, mutta järkyttävä suonenveto herättää silloin tällöin.

    Tuli tuosta tabletista mieleen, että meidän tyttö sanoi muutama päivä sitten ihan suoraan "minä haluaisin tablettitietokoneen" (:D) johon isänsä totesi, että "ok, isi ostaa". Ai miten niin pikkusormen ympärillä? ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yöt ovat onneksi sujuneet täällä hyvin (knock knock), ei pahempia vaivoja. Mutta väsymyksen kyllä tuntee. Mulle maistuu uni ihan normaalistikin, saati sitten nyt raskaana!

      Isi saa kohta raottaa lompakkoaan aika tiheään, jos tuota menoa jatkaa! :D

      Poista
  5. Kiitos vinkistä, taidankin mennä pehkuihin :) Miten illat aina niin venähtävätkin turhan pitkiksi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, miksi olen kaikkein pirteimmilläni juuri kun olen saanut lapsen nukkumaan:D

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.