torstai 19. tammikuuta 2012

vaatekaapin kuraattori

Vaatekaapin julma kuraattori on karsinut joukosta ylimääräisiä väriläiskiä. Jäljellä on pääasiassa mustaa, harmaata, valkoista, hentoa pinkkiä ja puuterin sävyjä. Ehkä joskus keväämmällä joukkoon hiipii lisää värejä.




Voi kuinka odotankaan sitä päivää, kun pääsen suunnittelemaan vaatesäilytystä uuteen kotiin. Unelmissa siintää tietysti walk-in vaatehuone kaikkine tykötarpeineen. Todellisuudessa en usko hetkeäkään, että tulevasta asunnostamme liikenisi ylimääräistä huonetta vain minun vaatesäilytystäni varten. Sen sijaan muutaman metrin levyinen kaistale Ikean Pax-vaatekomeroa tai vastaavaa järjestelmää saattaa hyvinkin irrota. Sekin olisi enemmän kuin hetkeen on ollut käytössä.


Lohdutukseksi olen hankkinut nuo valkoiset henkarit ja heittänyt menemään vanhat eripariset kokoelmaerät. Uskomatonta, miten pieni muutos voi piristää vaatekomeron ilmettä. Tunnen melkein olevani Adalminan vaatehuoneessa...

7 kommenttia:

  1. Harmoonista, kaunista. Inspiroi oman vaatekaapin kimppuun ryhtymistä. :) Ja mä myös odotan, että pääsen Ikeaan henkariostoksille. Pääsisin eroon muovihenkareista, vaikka onneksi nekin on valkoisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, Ikeasta on munkin henkarit. Nyt kun vielä löytäisi puisia valkoisia hame- ja housuhenkareita jostain... Ikea ei ole vielä älynnyt tehdä niitä valkoisena!

      Poista
  2. Niin kauniita kuvia. Ja niin kauniin ja harmonisen näköinen vaatekaapin sisältö. Ihailin juuri kuviasi blogissanikin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tunnustuksesta, tänään onkin tullut paljon liikennettä sun blogin suunnalta:)

      Poista
  3. Voi hitsit mä rakastan näitä sun kuvia, oon kyllä totaalisen ihastunut :) Tosi kaunista, harmonisia.. ajateltua :) Haluaisitko paljastaa millaisella välineistöllä kuvaat, ei tietenkään tarvi, jos et halua, mutta ainahan se minua kiinnostaa :) Uudet linssit ja kaikki muukin! Mutta tuota taitoa ei kyllä linssin kylkiäisenä saa :)

    Niin, ottaisin kyllä mielelläni sun vaatekaapinkin sisältöä mitä nyt kuvista voin päätellä ! Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  4. Nyt mua ihan nolottaa, sillä olen vain tyttö, jolla on järjestelmäkamera:) Ja vieläpä ihan perusmallin Canon 1100D. Lisäpotkua kuviin näin hämäränä vuodenaikana antaa kyllä valovoimaisempi 50 mm f/1.8 -objektiivi ja kuvien jälkikäsittely iPhotossa. Mutta kiva kuulla positiivista palautetta, ehkä uskallan jatkaa valitulla linjalla!

    VastaaPoista
  5. Hölmö, ei kai sitä nyt nolottaa mun takia tarvi :))) Todellakin pidän kuvistasi ja ihana seurailla niitä täältä blogin puolelta! Olet hirmu taitava!

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.