perjantai 3. helmikuuta 2012

kahdeksan asiaa

No nyt on tulppaaneja!


Sain Inanaalta haasteen, jossa pitää kertoa itsestään kahdeksan asiaa, joita lukijat eivät vielä tiedä. Sinänsä haaste ei ole vaikea, sillä en ole kertonut itsestäni vielä kovinkaan paljon.

Kokeillaanpa:
  1. Lapsuuden haaveammattini oli sisustusarkkitehti. Lama-aikana kuulin kuitenkin arkkitehtien suuresta työttömyydestä ja rationalistina heitin moiset epävarmat haaveet romukoppaan. Todisteeksi on selvinnyt muutamia pohjapiirroksia taloista sisustuksineen. Miltä kuulostaa kauttaaltaan pinkki makuuhuone ja kokonaan sähkönsinisellä sisustettu olohuone? Kaikissa suunnittelemissani taloissa oli myös 80-luvun villitys, talvipuutarha eli viherhuone.
  2. Olen vuorotyöläinen, joka ei juo kahvia.
  3. Jalkoihini ei saa koskea. Niitä ei saa hieroa, kutittaa, raapia eikä hivellä. Hrrr.
  4. En koskaan kaivannut äidiksi tuloa, mutta olen onnellinen, että olen äiti.
  5. Aloin lukea lifestyleblogeja marraskuussa 2010, kun eksyin All I Ever Wanted -blogiin etsiessäni tietoa vauvan flunssan hoidosta. Sitä ennen luin vain aiheeltaan tarkasti rajattuja blogeja, kuten liikunta- ja käsityöblogeja. Lifestyleblogit olivat mielestäni hajanaista hömppää.
  6. En harrastanut liikuntaa lapsuudessani. Kaiken liikuntaan liittyvän olen joutunut "keksimään" itse aikuisiällä.
  7. Olen kömpelö. Kauniisti sanottuna minulla on heikko motoriikka. Esimerkiksi astioita rikkoutuu käsissäni säännöllisin väliajoin.
  8. Elämänohjeeni on: "What would Audrey Hepburn do?"
Haaste taitaa olla jo kiertänyt useimmat seuraamani blogit, mutta jos haluat osallistua omassa blogissasi, haastan juuri sinut!



Huomenna olemme menossa ystävien häihin. En olekaan pitkään aikaan ollut häissä, vaikka vielä muutama vuosi sitten niitä oli ruuhkaksi asti. Pukeutumisesta oli vähällä nousta kriisi, kun netti- ja livekaupoista ei tuntunut löytyvän mitään kelvollista. (Ompelukseni ei siis todellakaan ole valmistumassa huomiseksi!) Lopulta kuitenkin päädyin kaivamaan kaapista vanhan koltun, joka on oikeastaan ihan hyvä. Muutamia asusteita päivitin, mikä onkin varmasti parempi sijoitus kuin hankkia jälleen yksi lähes kertakäyttöinen juhlamekko.

Viikonloppuna lisää häätunnelmista!

4 kommenttia:

  1. Tuoreet kukat piristävät kotia ihanasti :)

    Mä olen myös kömpelö, onnistun aina kompastelemaan, pudottelemaan tavaroita ja törmäilemään huonekaluihin :D Välillä saa ihan hävetä itseään :DD

    -M-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Kiva että löytyy kohtalotovereita. Esim. mun miehellä on taas huippuhyvä motoriikka, se ei voi ollenkaan ymmärtää toilailujani.

      Poista
  2. Oi miten kauniita! Itsekin tahtoisin mutta lähistössä ei ole mitään hyviä kauppoja josta noin kauniit kukat saisi tällä pakkasella kiikutettua kotiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli sama ongelma, mutta onneksi kaupassa oli hyvä pakkauspiste, jossa sain kukat sanomalehtien sisään välttämättömän pakkasulkoilun ajaksi!

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.