torstai 1. marraskuuta 2012

viides vuodenaika

On marraskuu. Minne lokakuu hävisi? Aamulla lupasin itselleni, että tänään yritän taas hämäryydestä huolimatta nähdä kauneutta ympärilläni ja päivittää blogia edes muutamalla kuvalla. Niinpä mennään punaisen ja valkoisen teemalla:

Jemmasin blogiglögiä hyvissä ajoin tänä vuonna:




Jarmonin joulunpunainen villanuttu on luottovaate marraskuisiin aamuihin. Jotkin vaatteet ovat vain niin... turvallisia. Ne ovat kuin suojakuori oman ihon ja muun maailman välissä.

Ihanaa, loppuviikko vapaata edessä!

13 kommenttia:

  1. Blossa näyttää tänä vuonna hyvältä, siis pullon ulkonäkö. :D Tuo villanuttusi on ihana, oliko se aamulla päälläsi? Taisin nähdä.. :)
    Mukavaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
  2. Ah, ihana Blossa! Sitä täytyy käydä hamstraamassa pikimmiten :)

    VastaaPoista
  3. Tämän vuoden Blossa oli hyvää verrattuna siihen parin vuoden takaiseen sahramisotkuun. Kirjoittelinkin aiheesta omalla puolellani http://kasivaylankahvila.blogspot.fi/2012/10/blossa.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä vaiheessa täytyy tunnustaa, että mulla ei ole aiempaa kokemusta Blossan vuosikertaglögeistä... olen totaalinen blogimainonnan uhri.

      Poista
  4. Ihana, ihana, ihana neuletakki! Sitten joskus, kun mulla on joku huippu classy uusi duuni, niin ostan kaapin täyteen Jarmonia minäkin. :)

    Mitäs tykkäsit Blossasta? Musta tämänvuotinen oli yllättävän hyvää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. LOL, ja aattele, mä puolestaan haaveilen siitä, että olis jokin tyylikäs virka-asu, jonka vaan saisi vetää ylleen joka päivä:D tunnustus: en ole vieläkään korkannut Blossaa. Enkä kyllä ihan itse ajatellut noita kaikkia naukkailla...

      Poista
  5. Miten ihania ja tunnelmallisia kuvia postauksistasi löytyykin:). Ja samaa mieltä olen blossasta, ei niin glögimäistä, mutta hyvää:).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taidan kuulla, kuinka Blossa huutelee mun nimeäni tuolta kaapista... :D

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Kiiitos, kaikenlaiset punaiset ovat kyllä mun lempivärejäni.

      Poista
  7. Tutustuin Blossaan viime jouluna ystäväni toimesta.. Mums kun on hyvää :) Tyylikäs blogi sinulla.. Löysin sen tässä aamukahvia juodessa! xx

    sparkwithme.blogspot.fi

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.